петък, 18 септември 2015 г.

Питка с изненада

Това  е една идейка на която бях попаднала в Интернет пространството и отдавна се канех да реализирам
Тестото съм правила по тази рецепта: http://vkuhniatanamagi.blogspot.bg/2015/06/blog-post_8.html
250 мл топло прясно мляко
250 мл топла вода
200 мл олио
1 пакетче суха мая на Др Йоткер
1 суп л. захар
1 суп. л.сол
Около килограм брашно

 За съжаление не успях да снимам целия процес на приготвяне, но ще се опитам да съм обстоятелствена в обясненията.
От тестото се разточва кора с диаметър около 35-40 см и дебелина около 5-6 мм. На разстояние от4-5 см от каря на кората се подреждат целите парчета колбас / аз избрах леонска наденица./. Крайчето на кората се завива навътре , така, че да покрие колбаса след което  в средата на кората се захлупва купа или друг кръгъл съд с диаметър 10 см, а в оставащия край със завития колбас, се правят разрези през равни разстояния около 3- 4 см. Всяко отрязано парче се хваща и се завива нагоре, както се вижда от снимката. Оставащото в средата  тесто се поръсва със сирене, домати и босилек.
и понеже ми остана малко тесто и място в тавичката, допълних отстрани с кифлички със сирене
Оставя се да втаса и след това изпичате.


Няма коментари:

Публикуване на коментар