вторник, 21 юли 2015 г.

Торта Червено кадифе

Днес имам специален повод за празник -  Ставам на 31! 


... и не не си крия годините, защото се чувствам все още като на 18, и съм щастлива , че съм това което съм, и имам до себе си това, което обичам най-силно... Постигнала съм почти половината от нещата които искам истински, и съм готова още и нови красиви, предизвикателства!
И на края .. да не забравя да благодаря за всичко това , на всички специални хора, които заемат специално място в живота ми!

И понеже повода е такъв, тортата заслужава да е специална.

За блата:
250 гр.  бътърмилк /прясно мляко с по - висока масленост + 1с.л оцет се оставят за 15-20минути, докато млякото се пресече и отгоре се отдели маслото/
250 г брашно
1/2 ч. л. сол
20 г.  какао

1 бакпулвер
125 г масло
250г  захар
2 яйца 

ванилия
червена сладкарска боя


С миксер се разбива захарта с маслото и  се добавя т яйцата едно по едно, докато се получи пухкав крем.
Сухите съставки се смесват и се объркват  добре, към яйчената смес се добавя половината от бътърмилка и половината от сухите съставки и се бърка на бавни обороти с миксера, след което се  добавят и останалите млечна и суха смес.

Аз изпекох  в тавичка 24 см, за около 25 мин в загрята на 180 градуса фурна.

Готовия блат разделих на  3 части.

За крема:
300 гр маскарпоне
450 гр. заквасена сметана
4 суп. л.  пудра захар

Бях приятно изненадана от този продукт на Лидл, които пробвам за първи път

Сглобява се тортата като се редуват блат и крем.




Честит ми рожден ден !:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар